.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ميرحسين دقيقه 90 كناره‌گيري مي‌كند

رئيس ائتلاف اصلاح طلبان جوان ايران با تاكيد بر اينكه گروه هاي تندرو اصلاحات با نزديك شدن به انتخابات آتي در صدد كناره گيري ميرحسين و كروبي از صحنه و بازگرداندن مجدد خاتمي هستند، گفت: هدف گروه هاي تندرو و افراطي چيزي جز شكست و نابودي اصلاحات نيست، لذا افراطيون به دنبال افرادي هستند كه منافعشان را مطرح كند و به همين علت به دنبال بازگرداندن خاتمي به صحنه هستند و اين امر خطر جدي براي اصلاحات است و سرنوشت شكست انتخابات 84 را تكرار مي‌كند.

محمد زارع فومني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: نفوذ گروه هاي تندرو در جبهه اصلاحات نه تنها باعث بي انگيزگي در بين نامزدها نمي شود بلكه حتي رقابت بين آنها را افزايش مي دهد.

وي در خصوص برخي اظهار نظرها مبني بر بازگشت مجدد خاتمي به صحنه انتخابات گفت: هيچ احتمالي براي حضور مجدد خاتمي در انتخابات وجود ندارد چرا كه وي از ترس شكست در انتخابات انصراف داد.

فومني گفت: پيش بيني مي كنيم موسوي در دقيقه 90 از انتخابات كناره گيري كند چرا كه موسوي قاطعيت لازم را در انتخابات آتي ندارد.

وي افزود: حضور چند كانديدا در انتخابات باعث شكست اصلاحات مي شود لذا معتقدم نهايتا يك نفر بايد به عنوان كانديداي نهايي انتخاب شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.